Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012
Έσβησε η φωτιά στον Μπίστη
Μετά από τις έγκαιρες προσπάθειες της πυροσβεστικής
υπηρεσίας, τις επιτυχείς ρίψεις του ελικοπτέρου και του αεροπλάνου και τις προσπάθειες
των πεζοπόρων τμημάτων, υπό την άοκνη
προσπάθεια και των Υδραίων πεζοπόρων τμημάτων η ζημιά περιορίστηκε στο ελάχιστο
δυνατόν και έσβησε χθές τις πρωινές ώρας. Ο Αι Γιώργης του Μπίστη σε συνεργασία με τον εορτάζοντα Αι Γιάννη στο Καμίνι απέτρεψαν τα χειρότερα. Ο Μπουρλοτιέρης ευχαριστεί
όλους τους συμμετέχοντες στην κατάσβεση της, με την ευχή αυτή η φωτιά να είναι η
τελευταία στο όμορφο νησί μας. foto: Π.Κόκκος/facebook)
Τρίτη 28 Αυγούστου 2012
Φωτιά στα ψηλά του Μπίστη
Πυρκαγιά πάνω από το Μπίστη, σε μέτωπο γύρο στα 200 μέτρα,
επιχειρούν με επιτυχία πεζοπόρες δυνάμεις του νησιού μας και ελικόπτερο
της πυροσβεστικής. Όλα προς το παρόν φαίνονται υπό έλεγχο.Όλοι ελπίζουν μέχρι να νυχτώσει η φωτιά να έχει σβήσει ολοσχερώς. πηγή: φώτο http://hydraspoliteia.blogspot.gr/ και http://osxoliastistisydras.blogspot.gr/
Σάββατο 18 Αυγούστου 2012
Από το γραφείο τύπου του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου εξεδώθη η ακόλουθη ανακοίνωση:
"Βραδινές
ώρες χθες, κλιμάκιο της Ελληνικής Αστυνομίας (Σώμα Δίωξης Οικονομικού
Εγκλήματος) ζήτησε τη συνδρομή της Λιμενικής Αρχής Ύδρας, μέσω του
τοπικού Αστυνομικού Τμήματος, για την προσαγωγή στον Πειραιά με το
Ε/Γ-Τ/Χ «FLYING CAT I» Ν.Π. 9733, στις 21:55, δύο ατόμων που είχαν
συλληφθεί από το ανωτέρω κλιμάκιο. Η μετακίνηση των συλληφθέντων στο πλοίο ακυρώθηκε από την Ελληνική Αστυνομία, καθότι είχε συγκεντρωθεί πλήθος ατόμων (60 με 80) έξω από το Αστυνομικό Τμήμα, με σκοπό να παρεμποδίσουν τη διαδικασία προσαγωγής. Αμέσως μετά τον κατάπλου του «FLYING CAT I» την 21.45 στο λιμάνι, άρχισε η διαδικασία επιβίβασης επιβατών με προορισμό τον Πειραιά. Μετά το τέλος της επιβίβασης των επιβατών, συγκεντρωμένο πλήθος εισήλθε εντός του πλοίου εξαιτίας λανθασμένης πληροφόρησης κατοίκων του νησιού, σχετικά με επικείμενη μεταφορά στον Πειραιά με το εν λόγω πλοίο, καταστηματάρχη κατοίκου Ύδρας, ο οποίος είχε συλληφθεί από τις Αστυνομικές Αρχές για φορολογικές παραβάσεις. Κάποιοι εξ΄αυτών διαπληκτίστηκαν με τα μέλη του πληρώματος, πλην όμως, άμεσα στελέχη του Λιμεναρχείου Ύδρας, με παρέμβασή τους, τους οδήγησαν εκτός πλοίου και το «FLYING CAT I» απέπλευσε εντός του προγραμματισμένου χρόνου στις 22.00, με προορισμό τον Πειραιά. Ενημερώθηκε ο Εισαγγελέας Πρωτοδικών Πειραιά". |
Έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο
Ανάστατο το νησί από την επιστολή της μοναδικής εταιρείας που "εξυπηρετεί"
ακτοπλοϊκά το νησί μας με την απειλή της διακοπής των δρομολογίων της προς την Ύδρα μας. Τα ΜΑΤ στο λιμάνι της Ύδρας
προκάλεσαν έκτακτο δημοτικό συμβούλιο σήμερα 18.08.2012 με μοναδικό θέμα την
αντιμετώπιση του προβλήματος της ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας της Ύδρας. Πολλά αυτόφωρα
εκκρεμούν στις αρχές, για παρακώληση συγκοινωνιών, απειλές, ξυλοδαρμούς που προκάλεσαν
επιβάτες που επιβιβάστηκαν σε πλοίο της
εταιρίας κατά τον χθεσινό απόπλου του από
το νησί μας, όπως αναφέρει στην επιστολή η εταιρεία προς το Λιμεναρχείο Ύδρας. Αποφασίστηκε
ομόφωνα από το Δημοτικό Συμβούλιο να σταλεί επιστολή προς το αρμόδιο Υπουργείο
πως ουδέποτε οι κάτοικοι του νησιού προέβησαν σε παραβατικές πράξεις εναντίον της
εταιρείας και να παραληφθεί βεβαίωση από το οικείο λιμεναρχείο πως όλα τα
σημερινά δρομολόγια διεξήχθησαν κανονικά και χωρίς προβλήματα ή επεισόδια από τους
κατοίκους, με ταυτόχρονη παράκληση προς την
εταιρεία να συνεχίσει τις υποχρεώσεις των δρομολογίων της προς την Ύδρα. Σοβαρό
πρόβλημα υπάρχει στο νησί με την μη επαρκή διάθεση και εξεύρεση θέσεων για όλη
την εβδομάδα, μετά την μείωση των
δρομολογίων από την εταιρεία λόγω πωλήσεων πλοίων της.
Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012
Άμεση Αντίδραση
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ
Α΄ΠΕΙΡΑΙΩΣ & ΝΗΣΩΝ
και ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΝΗΣΩΝ
Ο Υδραϊκός Λαός, το Δημοτικό Συμβούλιο και εγώ προσωπικά, είμαστε πολύ
θορυβημένοι με το θέμα το οποίο τόσο ξαφνικά προέκυψε και αφορά την Διυπουργική
Απόφαση με την οποία εκχωρούνται 23 λιμάνια της Χώρας, μεταξύ των οποίων και το ιστορικό και μοναδικό σε φυσικό κάλλος λιμάνι της Ύδρας, στο Ταμείο Αξιοποίησης
Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ).
Ουδείς γνωρίζει τα περί της αποφάσεως αυτής και ο Δήμος μας στις
δικαιολογημένες απορίες των Συμπατριωτών μας,
δεν μπορεί να δώσει καμία συγκεκριμένη απάντηση.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία μας σήμερα στις 09.00 με την αρμόδια Υπηρεσία
του ΤΑΙΠΕΔ, δεν πήραμε καμία συγκεκριμένη απάντηση, με αποτέλεσμα οι ανησυχίες
μας και οι απορίες μας δικαιολογημένα να διογκώνονται.
Κύριε Βουλευτά και κύριε Αντιπεριφερειάρχη Νήσων, παρακαλούμε θερμά, να
διερευνήσετε το πολύ φλέγον για το Νησί μας θέμα, το οποίο τόσο ξαφνικά
ενέσκηψε και να μας ενημερώσετε σχετικά.
Ευνόητο είναι ότι ό Δήμος μας είναι στο πλευρό σας και σε συνεχή επαγρύπνηση, ώστε από κοινού να διερευνήσουμε
το όλο θέμα και να πράξουμε τα πρέποντα.
Παρακαλούμε θερμά, να μας ενημερώσετε το συντομότερο δυνατόν για τις
δικές σας ενέργειες, ώστε και εμείς να είμαστε σε θέση να ενημερώσουμε τους
Συμπολίτες μας, οι οποίοι δικαιολογημένα ανησυχούν.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση, Άγγελος Λ. Κοτρώνης
Δήμαρχος ΎδραςΣάββατο 11 Αυγούστου 2012
Κρουαζιέρα versus Ακτοπλοία λόγω κρίσης
Εμείς ζητάμε το Πίνδος στην γραμμή για να είμαστε ευχαριστημένοι νησιώτες, επιβάτες, καταναλωτές :
«Ο εφιάλτης στο δρόμο των διλημμάτων» έχει εξελιχθεί αυτό το καλοκαίρι για την ελληνική οικογένεια και όχι μόνο.
Το μεγάλο δίλημμα του μέσου οικογενειάρχη είναι «να πάω διακοπές ή να μην πάω;». «Να πάρω το πλοίο και να φύγω ή καλύτερα να μείνω γιατί με περιμένει «φοροκαταιγίδα» από το Σεπτέμβριο;»
Ένας άλλος λόγος που αποτρέπει πολλούς ακόμα και από τις σύντομες καλοκαιρινές αποδράσεις στα νησιά είναι τα ακριβά για τα σημερινά βαλάντια, ακτοπλοϊκά εισιτήρια που είναι απόρροια της οικονομικής κρίσης, της αύξησης των καυσίμων αλλά και της μείωσης της επιβατικής κίνησης. Φαύλος κύκλος. Παρά το γεγονός ότι οι ακτοπολοϊκές επιχειρήσεις έχουν προσπαθήσει να απορροφήσουν μεγάλο μέρος των αυξήσεων των λειτουργικών τους εξόδων και να μην τις περάσουν στην τιμή του ναύλου, παρ’ όλα αυτά το εισιτήριο με επιστροφή για δημοφιλείς προορισμούς είναι ακριβό για μία οικογένεια.
Χαρακτηριστικά μία τετραμελής οικογένεια για να ταξιδέψει στη Σαντορίνη με αυτοκίνητο, με επιστροφή, χρειάζεται τουλάχιστον 400 ευρώ, ενώ για Μυτιλήνη και Χίο με καμπίνα φθάνει και τα 750 – 800 ευρώ. Εκτός όμως από τη μετακίνηση, στο πακέτο διακοπών θα πρέπει να υπολογίσει κάποιος τη διαμονή, το φαγητό, τις μετακινήσεις αλλά και την ψυχαγωγία που όλα αυτά μαζί προστίθενται στο ήδη …μακρινό όνειρο των διακοπών.
Στον αντίποδα, μία πολύ καλή και συμφέρουσα λύση είναι πλέον η κρουαζιέρα που ήταν για τους Έλληνες έως τώρα παρεξηγημένη καθώς θεωρούσαν ότι είναι υψηλές οι τιμές και ότι απευθύνεται σε ηλικιωμένους. Ήδη ο Έλληνας τουρίστας, βλέποντας ότι το πακέτο κρουαζιέρας είναι πιο φθηνό από το πακέτο «ακτοπλοϊκά εισιτήρια-διακοπές», έχει αρχίσει να κάνει στροφή στον εν πλω τουρισμό.
Οι τιμές αρχίζουν για την κρουαζιέρα με διαμονή 3 μερες / 4 νύχτες για μία οικογένεια από 163,50 ευρώ το άτομο σε εσωτερική καμπίνα για τη μεσαία περίοδο, δηλαδή συνολικά 654 ευρώ όπου συμπεριλαμβάνονται τα λιμενικά έξοδα, η διαμονή, πλήρης διατροφή, ψυχαγωγία στο πλοίο και «πακέτο» ποτών» αλκοολούχων και μη, αναψυκτικών, παγωτών και διαφόρων ειδών καφέ.
Στην 8ήμερη κρουαζιέρα τα κόστη αρχίζουν από 407,50 ευρώ στην εσωτερική το άτομο, δηλαδή συνολικά για 4 άτομα 1.650 με όλα πληρωμένα. Ειδικά για παιδιά έως 16 ετών, εφόσον διαμένουν στην ίδια καμπίνα με τους γονείς τους, πληρώνουν μόνο λιμενικά τέλη και επίναυλο καυσίμου.
Πολύ σημαντικό επίσης είναι η ψυχαγωγία στην κρουαζιέρα όπου το τελευταίο καιρό γίνονται πολλές προσπάθειες για προσέλκυση των Ελλήνων, όπως η οργάνωση εν πλω συναυλιών για ολοκληρωμένη εμπειρία διακοπών.
Για παράδειγμα η Louis Hellenic Cruises που είναι η εταιρεία η οποία αρχίζει τα δρομολόγιά της από το λιμάνι του Πειραιά (home port) αλλά και από το λιμάνι του Λαυρίου με καλοκαιρινά προγράμματα που περιλαμβάνουν 4ήμερες, 5ήμερες και 8ήμερες κρουαζιέρες και προορισμό τα ελληνικά νησιά και την Τουρκία, προκειμένου να προσφέρει τη δυνατότητα στις ελληνικές οικογένειες να αποδράσουν για λίγες μέρες από την καθημερινότητα, μείωσε τις τιμές σε όλες τις κατηγορίες καμπίνων για την όλη την καλοκαιρινή περίοδο 2012. Επίσης, εισήγαγε για πρώτη φορά στα προγράμματα κρουαζιέρας από τον Πειραιά το concept των all inclusive διακοπών, προσφέροντας στο ελληνικό κοινό μια εναλλακτική πρόταση για τις καλοκαιρινές του διακοπές.
Ο ανταγωνισμός μεταξύ κρουαζιέρας και ακτοπλοίας έχει αρχίσει ήδη από αυτό το καλοκαίρι της «μεγάλης οικονομικής κρίσης». Το κρουαζιερόπλοιο Ζενίτ έχει ως βάση το λιμάνι του Πειραιά κάθε 15 ημέρες, ενώ υπάρχει και ο ιταλικός κολοσσό, η Costa που ξεκινάει τα δρομολόγιά της από το λιμάνι του Ηρακλείου ενώ έχει ως βάση και τη Ρόδο και η οποία ήδη έχει ανακοινώσει ότι θα παραμένει στην Ελλάδα και το 2013.
Αναμένεται με ενδιαφέρον η συνέχεια που ωφελημένο θα έχει τον τουρίστα. Επιπλέον η στροφή του ελληνικού κοινού προς την κρουαζιέρα θα προσελκύσει και άλλες εταιρείες να επιλέξουν ελληνικά λιμάνια ως αφετηρία τους, ενισχύοντας την ελληνική τουριστική βιομηχανία που αποτελεί διακαή πόθο των ελληνικών κυβερνήσεων προσελκύοντας εκατομμύρια ευρώ στα κρατικά ταμεία και στις τοπικές κοινωνίες.
ΠΙΝΑΚΑΚΑΣ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ
Α. Μία εβδομάδα στη Σαντορίνη /
4 ΜΕΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Ακτοπλοϊκά με επιστροφή και αυτοκίνητο = 500€
Διαμονή το ελάχιστο 80€ την ημέρα σε απλό δωμάτιο = 550€
Φαγητό ελάχιστο 4 άτομα 20€ / 80€ την ημέρα = 560€
Βενζίνη – ψυχαγωγία = 200€
Σύνολο το ελάχιστο =1.810€
Β. Τριήμερο στη Σαντορίνη /Παρασκευή με Δευτέρα
4 ΜΕΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Ακτοπλοϊκά με επιστροφή και αυτοκίνητο = 500€
Διαμονή το ελάχιστο 80€ την ημέρα σε απλό δωμάτιο = 240€
Φαγητό ελάχιστο 4 άτομα 20€ την ημέρα = 240€
Βενζίνη – ψυχαγωγία = 100€
Σύνολο το ελάχιστο =1.080€
#
ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ 8 ΗΜΕΡΕΣ - 7 ΝΥΧΤΕΣ /4 ΜΕΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
YΨΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
1. 8ήμερη κρουαζιέρα σε Κων/πολη, Σμύρνη, Πάτμο, Μύκονο, Ρόδο, Ηράκλειο Κρήτης, Σαντορίνη σε εσωτερικές καμπίνες.
• Ενήλικες Χ 2=585 Χ 2=1.170€
• Παιδιά Χ 2 =266Χ2= 532 €
• ΣΥΝΟΛΟ 1.702€ - ΔΗΛΑΔΗ 425 € ΤΟ ΑΤΟΜΟ
2. 4ήμερη κρουαζιέρα σε Μύκονο, Κουσάντασι, Πάτμο, Σαντορίνη, σε εσωτερικές καμπίνες
• Ενήλικες Χ 2=259 Χ 2=518€
• Παιδιά Χ 2 =104 Χ2= 208 €
• ΣΥΝΟΛΟ 726€ - ΔΗΛΑΔΗ 181 € ΕΥΡΩ ΤΟ ΑΤΟΜΟ
ΜΕΣΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
3. 8ήμερη κρουαζιέρα σε Κων/πολη, Σμύρνη, Πάτμο, Μύκονο, Ρόδο, Ηράκλειο Κρήτης, Σαντορίνη σε εσωτερικές καμπίνες.
• Ενήλικες Χ 2=549 Χ 2=1.098€
• Παιδιά Χ 2 =266Χ2= 532 €
• ΣΥΝΟΛΟ 1.630€ - ΔΗΛΑΔΗ 407,5 € ΤΟ ΑΤΟΜΟ
4. 4ήμερη κρουαζιέρα σε Μύκονο, Κουσάντασι, Πάτμο, Σαντορίνη, σε εσωτερικές καμπίνες
• Ενήλικες Χ 2=223 Χ 2=446€
• Παιδιά Χ 2 =104 Χ2= 208 €
• ΣΥΝΟΛΟ 654€ - ΔΗΛΑΔΗ 163,50€ ΕΥΡΩ ΤΟ ΑΤΟΜΟ
Η προσφορά της κρουαζιέρας περιλαμβάνει:
• διαμονή
• πλήρη διατροφή στα εστιατόρια του πλοίου, ανάλογα με το ωράριο λειτουργίας τους
• ειδικό πακέτο ποτών (2 μικρά μπουκάλια νερό, 2 καφέδες ή τσάι, 2 αναψυκτικά & 2 αλκοολούχα (εκτός από τα special) ημερησίως/άτομο)
• προγράμματα διασκέδασης εν πλω
• λιμενικά και λοιπά έξοδα, ασφάλιση αστικής - επαγγελματικής ευθύνης
• επίναυλο καυσίμων
• χρήση πισίνας και γυμναστηρίου
Του
Μηνά Τσαμόπουλου
για το Πρώτο ΘΕΜΑ
Αναδημοσίευση
«Ο εφιάλτης στο δρόμο των διλημμάτων» έχει εξελιχθεί αυτό το καλοκαίρι για την ελληνική οικογένεια και όχι μόνο.
Το μεγάλο δίλημμα του μέσου οικογενειάρχη είναι «να πάω διακοπές ή να μην πάω;». «Να πάρω το πλοίο και να φύγω ή καλύτερα να μείνω γιατί με περιμένει «φοροκαταιγίδα» από το Σεπτέμβριο;»
Ένας άλλος λόγος που αποτρέπει πολλούς ακόμα και από τις σύντομες καλοκαιρινές αποδράσεις στα νησιά είναι τα ακριβά για τα σημερινά βαλάντια, ακτοπλοϊκά εισιτήρια που είναι απόρροια της οικονομικής κρίσης, της αύξησης των καυσίμων αλλά και της μείωσης της επιβατικής κίνησης. Φαύλος κύκλος. Παρά το γεγονός ότι οι ακτοπολοϊκές επιχειρήσεις έχουν προσπαθήσει να απορροφήσουν μεγάλο μέρος των αυξήσεων των λειτουργικών τους εξόδων και να μην τις περάσουν στην τιμή του ναύλου, παρ’ όλα αυτά το εισιτήριο με επιστροφή για δημοφιλείς προορισμούς είναι ακριβό για μία οικογένεια.
Χαρακτηριστικά μία τετραμελής οικογένεια για να ταξιδέψει στη Σαντορίνη με αυτοκίνητο, με επιστροφή, χρειάζεται τουλάχιστον 400 ευρώ, ενώ για Μυτιλήνη και Χίο με καμπίνα φθάνει και τα 750 – 800 ευρώ. Εκτός όμως από τη μετακίνηση, στο πακέτο διακοπών θα πρέπει να υπολογίσει κάποιος τη διαμονή, το φαγητό, τις μετακινήσεις αλλά και την ψυχαγωγία που όλα αυτά μαζί προστίθενται στο ήδη …μακρινό όνειρο των διακοπών.
Στον αντίποδα, μία πολύ καλή και συμφέρουσα λύση είναι πλέον η κρουαζιέρα που ήταν για τους Έλληνες έως τώρα παρεξηγημένη καθώς θεωρούσαν ότι είναι υψηλές οι τιμές και ότι απευθύνεται σε ηλικιωμένους. Ήδη ο Έλληνας τουρίστας, βλέποντας ότι το πακέτο κρουαζιέρας είναι πιο φθηνό από το πακέτο «ακτοπλοϊκά εισιτήρια-διακοπές», έχει αρχίσει να κάνει στροφή στον εν πλω τουρισμό.
Οι τιμές αρχίζουν για την κρουαζιέρα με διαμονή 3 μερες / 4 νύχτες για μία οικογένεια από 163,50 ευρώ το άτομο σε εσωτερική καμπίνα για τη μεσαία περίοδο, δηλαδή συνολικά 654 ευρώ όπου συμπεριλαμβάνονται τα λιμενικά έξοδα, η διαμονή, πλήρης διατροφή, ψυχαγωγία στο πλοίο και «πακέτο» ποτών» αλκοολούχων και μη, αναψυκτικών, παγωτών και διαφόρων ειδών καφέ.
Στην 8ήμερη κρουαζιέρα τα κόστη αρχίζουν από 407,50 ευρώ στην εσωτερική το άτομο, δηλαδή συνολικά για 4 άτομα 1.650 με όλα πληρωμένα. Ειδικά για παιδιά έως 16 ετών, εφόσον διαμένουν στην ίδια καμπίνα με τους γονείς τους, πληρώνουν μόνο λιμενικά τέλη και επίναυλο καυσίμου.
Πολύ σημαντικό επίσης είναι η ψυχαγωγία στην κρουαζιέρα όπου το τελευταίο καιρό γίνονται πολλές προσπάθειες για προσέλκυση των Ελλήνων, όπως η οργάνωση εν πλω συναυλιών για ολοκληρωμένη εμπειρία διακοπών.
Για παράδειγμα η Louis Hellenic Cruises που είναι η εταιρεία η οποία αρχίζει τα δρομολόγιά της από το λιμάνι του Πειραιά (home port) αλλά και από το λιμάνι του Λαυρίου με καλοκαιρινά προγράμματα που περιλαμβάνουν 4ήμερες, 5ήμερες και 8ήμερες κρουαζιέρες και προορισμό τα ελληνικά νησιά και την Τουρκία, προκειμένου να προσφέρει τη δυνατότητα στις ελληνικές οικογένειες να αποδράσουν για λίγες μέρες από την καθημερινότητα, μείωσε τις τιμές σε όλες τις κατηγορίες καμπίνων για την όλη την καλοκαιρινή περίοδο 2012. Επίσης, εισήγαγε για πρώτη φορά στα προγράμματα κρουαζιέρας από τον Πειραιά το concept των all inclusive διακοπών, προσφέροντας στο ελληνικό κοινό μια εναλλακτική πρόταση για τις καλοκαιρινές του διακοπές.
Ο ανταγωνισμός μεταξύ κρουαζιέρας και ακτοπλοίας έχει αρχίσει ήδη από αυτό το καλοκαίρι της «μεγάλης οικονομικής κρίσης». Το κρουαζιερόπλοιο Ζενίτ έχει ως βάση το λιμάνι του Πειραιά κάθε 15 ημέρες, ενώ υπάρχει και ο ιταλικός κολοσσό, η Costa που ξεκινάει τα δρομολόγιά της από το λιμάνι του Ηρακλείου ενώ έχει ως βάση και τη Ρόδο και η οποία ήδη έχει ανακοινώσει ότι θα παραμένει στην Ελλάδα και το 2013.
Αναμένεται με ενδιαφέρον η συνέχεια που ωφελημένο θα έχει τον τουρίστα. Επιπλέον η στροφή του ελληνικού κοινού προς την κρουαζιέρα θα προσελκύσει και άλλες εταιρείες να επιλέξουν ελληνικά λιμάνια ως αφετηρία τους, ενισχύοντας την ελληνική τουριστική βιομηχανία που αποτελεί διακαή πόθο των ελληνικών κυβερνήσεων προσελκύοντας εκατομμύρια ευρώ στα κρατικά ταμεία και στις τοπικές κοινωνίες.
ΠΙΝΑΚΑΚΑΣ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ
Α. Μία εβδομάδα στη Σαντορίνη /
4 ΜΕΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Ακτοπλοϊκά με επιστροφή και αυτοκίνητο = 500€
Διαμονή το ελάχιστο 80€ την ημέρα σε απλό δωμάτιο = 550€
Φαγητό ελάχιστο 4 άτομα 20€ / 80€ την ημέρα = 560€
Βενζίνη – ψυχαγωγία = 200€
Σύνολο το ελάχιστο =1.810€
Β. Τριήμερο στη Σαντορίνη /Παρασκευή με Δευτέρα
4 ΜΕΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Ακτοπλοϊκά με επιστροφή και αυτοκίνητο = 500€
Διαμονή το ελάχιστο 80€ την ημέρα σε απλό δωμάτιο = 240€
Φαγητό ελάχιστο 4 άτομα 20€ την ημέρα = 240€
Βενζίνη – ψυχαγωγία = 100€
Σύνολο το ελάχιστο =1.080€
#
ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ 8 ΗΜΕΡΕΣ - 7 ΝΥΧΤΕΣ /4 ΜΕΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
YΨΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
1. 8ήμερη κρουαζιέρα σε Κων/πολη, Σμύρνη, Πάτμο, Μύκονο, Ρόδο, Ηράκλειο Κρήτης, Σαντορίνη σε εσωτερικές καμπίνες.
• Ενήλικες Χ 2=585 Χ 2=1.170€
• Παιδιά Χ 2 =266Χ2= 532 €
• ΣΥΝΟΛΟ 1.702€ - ΔΗΛΑΔΗ 425 € ΤΟ ΑΤΟΜΟ
2. 4ήμερη κρουαζιέρα σε Μύκονο, Κουσάντασι, Πάτμο, Σαντορίνη, σε εσωτερικές καμπίνες
• Ενήλικες Χ 2=259 Χ 2=518€
• Παιδιά Χ 2 =104 Χ2= 208 €
• ΣΥΝΟΛΟ 726€ - ΔΗΛΑΔΗ 181 € ΕΥΡΩ ΤΟ ΑΤΟΜΟ
ΜΕΣΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
3. 8ήμερη κρουαζιέρα σε Κων/πολη, Σμύρνη, Πάτμο, Μύκονο, Ρόδο, Ηράκλειο Κρήτης, Σαντορίνη σε εσωτερικές καμπίνες.
• Ενήλικες Χ 2=549 Χ 2=1.098€
• Παιδιά Χ 2 =266Χ2= 532 €
• ΣΥΝΟΛΟ 1.630€ - ΔΗΛΑΔΗ 407,5 € ΤΟ ΑΤΟΜΟ
4. 4ήμερη κρουαζιέρα σε Μύκονο, Κουσάντασι, Πάτμο, Σαντορίνη, σε εσωτερικές καμπίνες
• Ενήλικες Χ 2=223 Χ 2=446€
• Παιδιά Χ 2 =104 Χ2= 208 €
• ΣΥΝΟΛΟ 654€ - ΔΗΛΑΔΗ 163,50€ ΕΥΡΩ ΤΟ ΑΤΟΜΟ
Η προσφορά της κρουαζιέρας περιλαμβάνει:
• διαμονή
• πλήρη διατροφή στα εστιατόρια του πλοίου, ανάλογα με το ωράριο λειτουργίας τους
• ειδικό πακέτο ποτών (2 μικρά μπουκάλια νερό, 2 καφέδες ή τσάι, 2 αναψυκτικά & 2 αλκοολούχα (εκτός από τα special) ημερησίως/άτομο)
• προγράμματα διασκέδασης εν πλω
• λιμενικά και λοιπά έξοδα, ασφάλιση αστικής - επαγγελματικής ευθύνης
• επίναυλο καυσίμων
• χρήση πισίνας και γυμναστηρίου
Του
Μηνά Τσαμόπουλου
για το Πρώτο ΘΕΜΑ
Αναδημοσίευση
Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012
Συζητήσεις για το... «Ελληνικό Μαϊάμι»
Το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων βρίσκεται
για δεύτερη ημέρα στο επίκεντρο των συζητήσεων των τριών κυβερνητικών
εταίρων, που συναντώνται αυτή την ώρα στο Μέγαρο Μαξίμου.
Το παρών στη νέα συνάντηση δίνει και ο υπουργός Εθνικής Αμυνας Πάνος
Παναγιωτόπουλος, καθώς επί τάπητος θα τεθεί και το ζήτημα των ναυπηγείων
Σκαραμαγκά.
Δεν αποκλείεται να συζητηθούν επίσης το ζήτημα της παράνομης
μετανάστευσης και αυτό των πόρων των ΟΤΑ, θέματα στα οποία έκανε αναφορά
κατά τις χθεσινές του δηλώσεις ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος
Βενιζέλος.
H κυβέρνηση «τα παίζει oλα για όλα » για να ξεμπλοκάρει τουλάχιστον 10 αποκρατικοποιήσεις που έμεναν «στα χαρτιά» επί μια δεκαετία, αλλά τώρα πλέον θεωρείται επιτακτική ανάγκη «να τρέξουν». Με νομοσχέδιο-σκούπα θα «σπάνε» όλα τα ταμπού όπως η δια νόμου διακράτηση πακέτων μετοχών των ΔΕΚΟ από το δημόσιο, το «ανάχωμα» της «χρυσής μετοχής» και άλλων μέσων δια των οποίων οι κυβερνήσεις «οχυρώνονταν» για να μη κάνουν "ιδιωτικοποιήσεις" αλλά μόνο "μετοχοποιήσεις" και "μερικές αποκρατικοποιήσεις".
Η άρση όλων των εμποδίων ώστε να προχωρήσουν οι έξι εν εξελίξει διαγωνισμοί αλλά και νέοι που ετοιμάζονται, αποφασίστηκε χθες στη σύσκεψη των τριών αρχηγών που στηρίζουν την κυβέρνηση. Στη σύσκεψη των κυβερνητικών εταίρων την Δευτέρα, συζητήθηκε μεταξύ άλλων η ανάγκη προώθησης του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων, ως μέρους του νέου μοντέλου ανάπτυξης της χώρας. Οι τρεις αρχηγοί θα συναντηθούν εκ νέου σήμερα στις 18:00. Διαβάστε αναλυτικό ρεπορτάζ από το www.protothema.gr εδώ.
Στη σύσκεψη εν τω μεταξύ δόθηκε εντολή στον γενικό γραμματέα του υπουργικού συμβουλίου Τάκη Μπαλτάκο να συντονίσει και να προωθήσει 77 ρυθμίσεις, σε ένα πολυνομοσχέδιο που θα κατατεθεί άμεσα στη Βουλή.
Πρόκειται για νομικές κλπ «εκκρεμότητες» που εμποδίζουν την πρόοδο των έξι διαγωνισμών που βρίσκονται σε εξέλιξη και συγκεκριμένα την αξιοποίηση του Ελληνικού, το κτήμα Κασσιώπη στην Κέρκυρα, το Διεθνές Κέντρο Ραδιοτηλεόρασης (IBC), την έκταση Αφάντου στη Ρόδο και τη ΔΕΠΑ (με ή χωρίς τον ΔΕΣΦΑ). Σειρά παίρνουν όμως και άλλα τέσσερα σχέδια για την αξιοποίηση του ΟΠΑΠ, τον ΟΔΙΕ, την πώληση και επαναμίσθωση (sale and lease-back) των 28 κτιρίων του δημοσίου και τα ΕΛΠΕ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στο νομοσχέδιο θα συμπεριληφθεί ρύθμιση με την οποία θα καταργείται η περίφημη ρύθμιση της «χρυσής μετοχής» -την οποία καθιέρωσε προ τετραετίας ο τότε υπουργός Οικονομικών Γιώργος Αλογοσκούφης για τον ΟΤΕ- με την οποία διατηρεί τον έλεγχο στις «στρατηγικής σημασίας» ΔΕΚΟ και δεν μπορεί να παραχωρηθεί το 20% μιας επιχείρησης σε ιδιώτες χωρίς την προηγούμενη έγκριση της Διϋπουργικής Επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων.
Με την κατάργηση αυτή αίρεται ένα σημαντικό εμπόδιο για την αποκρατικοποίηση πολλών "κρίσιμης σημασίας" ΔΕΚΟ όπως της ΔΕΠΑ, της ΔΕΗ της ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΔΘ των ΕΛΤΑ και των δύο μεγάλων λιμένων της χώρας ΟΛΠ και ΟΛΘ.
Μαζί αναμένεται να καταργηθούν και άλλες διατάξεις οι οποίες υποχρεώνουν το δημόσιο να διατηρεί τουλάχιστον το 34% των μετοχών (πχ ΟΠΑΠ), ποσοστό που του εξασφαλίζει και καταστατική μειοψηφία για να εμποδίζει αποφάσεις της πλειοψηφίας.
Η οριζόντια κατάργηση τέτοιων διατάξεων θα διευκολύνει την πλήρη αποκρατικοποίηση κρατικών επιχειρήσεων όπως είναι ο ΟΠΑΠ τα ΕΛΠΕ και το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο το οποίο μπαίνει ολοταχώς σε τροχιά αποκρατικοποίησης.
Στη σύσκεψη εξετάστηκε επίσης και η ταυτόχρονη αξιοποίηση ολόκληρου του παραλιακού μετώπου της Αττικής (από το Φάληρο μέχρι το Σούνιο) μαζί με το Ελληνικό. Το σχέδιο για το «Ελληνικό Μαϊάμι» (ή "Ριβιέρα") βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με επενδυτές που περιμένουν να δουν «φως» για να λάβουν θέσεις. Εξετάστηκε, επίσης, το σχέδιο για την αξιοποίηση των 37 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, καθώς και των λιμένων.
Οι τρεις πολιτικοί αρχηγοί συζήτησαν και για τη νέα υπηρεσία η οποία θα αναλάβει την ταχεία αδειοδότηση των μεγάλων επενδύσεων. Με σχέδιο νόμου, που θα παρουσιαστεί τις επόμενες εβδομάδες, καθιερώνεται νέο «εθνικό αδειοδοτικό σύστημα», με το υπουργείο Ανάπτυξης να αναλαμβάνει, ειδικά για τις μεγάλες επενδύσεις, τις αρμοδιότητες αδειοδοτήσεων που σήμερα είναι διεσπαρμένες σε πλήθος υπουργείων.
Στο Μνημόνιο αναφερόταν ως στόχος εσόδων από ιδιωτικοποιήσεις τα 3 δισ. ευρώ αν και ο παραιτηθείς διευθύνων σύμβουλος του Ταμείου Αξιοποίησης Δημόσιας Περιουσίας (σσ: που τυπικά όμως θα παραμείνει στη θέση του μέχρι τις 20 Αυγούστου τουλάχιστον επειδή κλείνουν οι εργασίες της Βουλής) προϊδέασε για πολύ λιγότερα έσοδα, της τάξης των 300 εκατ. ευρω την επιστολή παραίτησή του. ΠΗΓΗ: protothema.gr / www.marinews.gr
H κυβέρνηση «τα παίζει oλα για όλα » για να ξεμπλοκάρει τουλάχιστον 10 αποκρατικοποιήσεις που έμεναν «στα χαρτιά» επί μια δεκαετία, αλλά τώρα πλέον θεωρείται επιτακτική ανάγκη «να τρέξουν». Με νομοσχέδιο-σκούπα θα «σπάνε» όλα τα ταμπού όπως η δια νόμου διακράτηση πακέτων μετοχών των ΔΕΚΟ από το δημόσιο, το «ανάχωμα» της «χρυσής μετοχής» και άλλων μέσων δια των οποίων οι κυβερνήσεις «οχυρώνονταν» για να μη κάνουν "ιδιωτικοποιήσεις" αλλά μόνο "μετοχοποιήσεις" και "μερικές αποκρατικοποιήσεις".
Η άρση όλων των εμποδίων ώστε να προχωρήσουν οι έξι εν εξελίξει διαγωνισμοί αλλά και νέοι που ετοιμάζονται, αποφασίστηκε χθες στη σύσκεψη των τριών αρχηγών που στηρίζουν την κυβέρνηση. Στη σύσκεψη των κυβερνητικών εταίρων την Δευτέρα, συζητήθηκε μεταξύ άλλων η ανάγκη προώθησης του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων, ως μέρους του νέου μοντέλου ανάπτυξης της χώρας. Οι τρεις αρχηγοί θα συναντηθούν εκ νέου σήμερα στις 18:00. Διαβάστε αναλυτικό ρεπορτάζ από το www.protothema.gr εδώ.
Στη σύσκεψη εν τω μεταξύ δόθηκε εντολή στον γενικό γραμματέα του υπουργικού συμβουλίου Τάκη Μπαλτάκο να συντονίσει και να προωθήσει 77 ρυθμίσεις, σε ένα πολυνομοσχέδιο που θα κατατεθεί άμεσα στη Βουλή.
Πρόκειται για νομικές κλπ «εκκρεμότητες» που εμποδίζουν την πρόοδο των έξι διαγωνισμών που βρίσκονται σε εξέλιξη και συγκεκριμένα την αξιοποίηση του Ελληνικού, το κτήμα Κασσιώπη στην Κέρκυρα, το Διεθνές Κέντρο Ραδιοτηλεόρασης (IBC), την έκταση Αφάντου στη Ρόδο και τη ΔΕΠΑ (με ή χωρίς τον ΔΕΣΦΑ). Σειρά παίρνουν όμως και άλλα τέσσερα σχέδια για την αξιοποίηση του ΟΠΑΠ, τον ΟΔΙΕ, την πώληση και επαναμίσθωση (sale and lease-back) των 28 κτιρίων του δημοσίου και τα ΕΛΠΕ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στο νομοσχέδιο θα συμπεριληφθεί ρύθμιση με την οποία θα καταργείται η περίφημη ρύθμιση της «χρυσής μετοχής» -την οποία καθιέρωσε προ τετραετίας ο τότε υπουργός Οικονομικών Γιώργος Αλογοσκούφης για τον ΟΤΕ- με την οποία διατηρεί τον έλεγχο στις «στρατηγικής σημασίας» ΔΕΚΟ και δεν μπορεί να παραχωρηθεί το 20% μιας επιχείρησης σε ιδιώτες χωρίς την προηγούμενη έγκριση της Διϋπουργικής Επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων.
Με την κατάργηση αυτή αίρεται ένα σημαντικό εμπόδιο για την αποκρατικοποίηση πολλών "κρίσιμης σημασίας" ΔΕΚΟ όπως της ΔΕΠΑ, της ΔΕΗ της ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΔΘ των ΕΛΤΑ και των δύο μεγάλων λιμένων της χώρας ΟΛΠ και ΟΛΘ.
Μαζί αναμένεται να καταργηθούν και άλλες διατάξεις οι οποίες υποχρεώνουν το δημόσιο να διατηρεί τουλάχιστον το 34% των μετοχών (πχ ΟΠΑΠ), ποσοστό που του εξασφαλίζει και καταστατική μειοψηφία για να εμποδίζει αποφάσεις της πλειοψηφίας.
Η οριζόντια κατάργηση τέτοιων διατάξεων θα διευκολύνει την πλήρη αποκρατικοποίηση κρατικών επιχειρήσεων όπως είναι ο ΟΠΑΠ τα ΕΛΠΕ και το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο το οποίο μπαίνει ολοταχώς σε τροχιά αποκρατικοποίησης.
Στη σύσκεψη εξετάστηκε επίσης και η ταυτόχρονη αξιοποίηση ολόκληρου του παραλιακού μετώπου της Αττικής (από το Φάληρο μέχρι το Σούνιο) μαζί με το Ελληνικό. Το σχέδιο για το «Ελληνικό Μαϊάμι» (ή "Ριβιέρα") βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με επενδυτές που περιμένουν να δουν «φως» για να λάβουν θέσεις. Εξετάστηκε, επίσης, το σχέδιο για την αξιοποίηση των 37 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, καθώς και των λιμένων.
Οι τρεις πολιτικοί αρχηγοί συζήτησαν και για τη νέα υπηρεσία η οποία θα αναλάβει την ταχεία αδειοδότηση των μεγάλων επενδύσεων. Με σχέδιο νόμου, που θα παρουσιαστεί τις επόμενες εβδομάδες, καθιερώνεται νέο «εθνικό αδειοδοτικό σύστημα», με το υπουργείο Ανάπτυξης να αναλαμβάνει, ειδικά για τις μεγάλες επενδύσεις, τις αρμοδιότητες αδειοδοτήσεων που σήμερα είναι διεσπαρμένες σε πλήθος υπουργείων.
Στο Μνημόνιο αναφερόταν ως στόχος εσόδων από ιδιωτικοποιήσεις τα 3 δισ. ευρώ αν και ο παραιτηθείς διευθύνων σύμβουλος του Ταμείου Αξιοποίησης Δημόσιας Περιουσίας (σσ: που τυπικά όμως θα παραμείνει στη θέση του μέχρι τις 20 Αυγούστου τουλάχιστον επειδή κλείνουν οι εργασίες της Βουλής) προϊδέασε για πολύ λιγότερα έσοδα, της τάξης των 300 εκατ. ευρω την επιστολή παραίτησή του. ΠΗΓΗ: protothema.gr / www.marinews.gr
Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012
«Δεν μπορείς να πιάσεις μια εταιρεία από το αφτί και να της πεις «Σώνει και καλά, θα δρομολογήσεις πλοίο»
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)